Novou tvárou reklamnej kampane austrálskej kozmetickej firmy Carlmark sa stala Monika Flašíková Beňová, ktorá doteraz pôsobila ako poslankyňa Európskeho parlamentu za stranu SMER-SD. O desať dní sa v uliciach slovenských miest i v slovenských médiách objaví kampaň na kolagén proti vráskam, s ktorým chce Carlmark preraziť na slovenský trh. Už niekoľko týždňov prebieha masívna teasingová fáza kampane, ktorá využíva obdobie pred voľbami do europarlamentu na upútanie pozornosti. Monika Flašíková Beňová sa v rámci nej prezentuje na akoby predvolebných bilboardoch strany SMER-SD. Neinformovaný pozorovateľ môže nadobudnúť dojem, že ide o súčasť volebnej kampane. Úplne vyhľadená pokožka na tvári, vďaka ktorej vyzerá pani Monika na bilboardoch o 30 rokov mladšia, však prezrádza, že skutočným účelom kampane je niečo iné ako eurovoľby. Svojich priaznivcov na to už začína nenápadne pripravovať aj samotná Flašíková Beňová, ktorá včera na svojom facebookovom profile zdieľala flaštičku kolagénu s veľavravným komentárom: „Dievčence, ak máte dlhé dni plné povinností, spíte tak šesť hodín a Vaša pokozka na tvári je šedo-sivo-zelenkavo-ovisnutá, ak neveríte úplne tomu, že žene stačí vnútorna krása (nie, ani po štyridsiatke NIE), tak rozhodne použite TOTO čo je na fotke. Je to čistunký kolagén a vypne vám kožu tak, že neuverííííte!!!“