Za bilboardami s modrým kohútikom, ktoré sa začiatkom mája objavili v uliciach slovenských miest, je reklamný mág Fedor Flašík. Bilboardy sú prípravnou fázou kampane jeho manželky Moniky Flašíkovej-Beňovej na bratislavskú županku. Bilboardy s modrým kohútom nie sú zatiaľ s nikým identifikované a majú vzbudiť pozornosť verejnosti. Heslo „Stačí ti modrý kohútik“ je narážkou na to, že Flašíkovej protikandidát Pavol Frešo je predsedom SDKÚ-DS, a teda jedným z kohútov na pravicovom smetisku. Modrá je tradičnou farbou SDKÚ-DS.
Sama Flašíková pritom o kampani zatiaľ nie je informovaná. „Monika o ničom nevie. Malo to byť prekvapenie k jej utorňajším meninám,“ priznal pre Denník RSS Fedor Flašík. Facebooková stránka modrého kohútika obsahuje heslo „Stačí otočiť modrým kohútikom“. V druhej fáze kampane sa má zmeniť na „Treba zatočiť s modrým kohútikom“. Aj bilbordová kampaň bude mať druhú fázu, ktorej leitmotívom bude „Ak ti nestačí modrý kohútik, zvoľ si červenú sliepočku.“